Strany měly poslední týden na přesvědčování voličů, aby jim dali svůj hlas. Většina partají ale nejdůležitější fázi předvolebního období promarnila.

Vyplývá to z vyjádření marketingových expertů, kteří pro server IHNED.cz hodnotili finiš jednotlivých kampaní.

"Poslední týden hraje v rozhodování voličů naprosto zásadní roli. S ohledem na to vnímám jako stěžejní mobilizaci skalních příznivců. Kdo bude schopen zapojit do kampaně své fanoušky, dát jim do rukou kvalitní argumenty, ten bude schopen na svou stranu získat nejvíce nerozhodnutých. Nyní sehrává klíčovou roli hlas vašeho okolí," říká Tomáš Nádr z Havas WW Digital.

Oslovení odborníci se shodují, že finiš vyšel nejlépe Straně zelených. Její předseda Ondřej Liška natočil videoklip Barva tvýho hlasu, ve kterém rapuje. Video za necelý týden vidělo už 200 tisíc lidí.

Stranu podpořil videem i Tomáš Hanák, který přesvědčuje lidi, aby volili zelené. Ti spustili i mobilizační kampaň na Facebooku, tisíce jejich fanoušků si obarvily profilové fotky nazeleno.

"Rapování Ondřeje Lišky je svěží. Má pozitivní emoce, je srozumitelné a vyznívá autenticky. Jasná je také výzva Když se nebudete bát, máme 8 procent. Hanákovo vyhazování od dveří a finální zastřelení mi přijde jako samoúčelný pokus o vtip. Ale aspoň se o něj pokusili. Zeleným vyšel konec kampaně víc než její začátek," myslí si marketingový odborník Jan Binar z McCann Erickson Prague.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.