Předvolební billboardy je možné vidět téměř na každém rohu. Šéf ČSSD Bohuslav Sobotka prosazuje dobře fungující stát, ODS volí pravici a předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek mezi slunečnicemi oznamuje, že dá zemi do pořádku.
Server IHNED.cz oslovil přední marketingové experty s dotazy, které billboardy jsou nejpovedenější, které dokážou nalákat nové voliče a jaký vliv v dnešní době vůbec plakáty mají.
"Mezi politiky jsou billboardy oblíbené, byť pro to není jednoznačný důvod. Spíše se jich drží ze setrvačnosti. Někteří možná mají dobrý pocit vidět svou tvář na každém rohu. Otázkou je, nakolik toto nadšení sdílejí jejich voliči," říká Ondřej Obluk ze společnosti Ogilvy & Mather.
Řada odborníků si myslí, že strany prosazují billboardy proto, že zatím neumí s voliči komunikovat na internetu.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.