Předvolební billboardy je možné vidět téměř na každém rohu. Šéf ČSSD Bohuslav Sobotka prosazuje dobře fungující stát, ODS volí pravici a předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek mezi slunečnicemi oznamuje, že dá zemi do pořádku.
Server IHNED.cz oslovil přední marketingové experty s dotazy, které billboardy jsou nejpovedenější, které dokážou nalákat nové voliče a jaký vliv v dnešní době vůbec plakáty mají.
"Mezi politiky jsou billboardy oblíbené, byť pro to není jednoznačný důvod. Spíše se jich drží ze setrvačnosti. Někteří možná mají dobrý pocit vidět svou tvář na každém rohu. Otázkou je, nakolik toto nadšení sdílejí jejich voliči," říká Ondřej Obluk ze společnosti Ogilvy & Mather.
Řada odborníků si myslí, že strany prosazují billboardy proto, že zatím neumí s voliči komunikovat na internetu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.