S lidmi pro lidi, Volím pravici, Popereme se za vás... Strany se snaží nalákat voliče na více či méně povedené slogany. Server IHNED.cz oslovil marketingové experty, aby hesla zhodnotili.

"Pan Babiš by měl poslat děkovný dopis ODS. Oni vysvětlují pravicovým voličům, proč neutéct k levici. A ti, které přesvědčí, zvolí ANO, protože jim nabízí důvěryhodnější volbu," říká Jan Binar z McCann Erickson Prague.

Kritiku tentokrát sklízí za své motto "Víme, kam jdeme" i TOP 09, která je jinak známá povedenými kampaněmi. "Claim má vyvolávat emoci, vést k diskusi, debatě. Právě to podpis naší kampaně dělá, je jen na TOP 09, zda budeme schopni veřejnosti tuto cestu představit," sdělil volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.

Heslo zemanovců "Zastavili jsme Kalouska" podle některých odborníků zabere. Ondřej Obluk z Ogilvy & Mather se ale ptá, kdo ho zastavil? "Slogan pobaví. Ale jak to tedy je? Zastavila Kalouska mimoparlamentní strana, nebo nadstranický prezident?"

Podívejte se na rozbor jednotlivých sloganů. Hodnotí je marketingoví experti Eda Kauba (Havas WW Prague), Vilém Rubeš (brand consultant), Jan Faflík (VCCP Prague), Jan Binar (McCann), Ondřej Obluk (Ogilvy & Mather), Tomáš Nádr (Havas WW Digital) a Ben Olšanský (Inspiro Solutions):

ČSSD: Prosadíme dobře fungující stát

Ondřej Obluk: Textařsky není co vytknout, ale správný slogan má být uvěřitelný. To je zde kámen úrazu. Proč by se to mělo ČSSD povést nyní, když minulé pokusy selhaly?

Vilém Rubeš: Obecný, nijak zavazující příslib typu "Zasadíme se o slunečné jaro".

Jan Faflík: Takové heslo by fungovalo jen v kombinaci s dokonale důvěryhodnou osobností.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.