Vzápětí poté, co sociální demokraté na pozici volebního lídra vyměnili Bohuslava Sobotku za Lubomíra Zaorálka, rozjel ministr zahraničí kampaň, kterou má plně ve své režii. Má i hlavní slovo při vymýšlení billboardů, kterými se bude snažit ČSSD přitáhnout voliče. První takový slogan představil ve čtvrtek sám Zaorálek.
"Tento billboard jsme vymysleli v okruhu tří čtyř lidí. Měli jsme asi šest návrhů, které jsme ukázali vybraným lidem, a byli jsme překvapeni, že tento sklidil absolutně největší úspěch," řekl Zaorálek. Podle něj byl pro lidi nejsrozumitelnější.
Podívejte se na billboardy ČSSD z předchozích kampaní
Předvolební billboardy ČSSD
Na billboardu je Zaorálkova fotka a nápis "Když bohatne země, musí bohatnout i lidé". Během srpna by se měl billboard objevit na mnoha místech s tím, že do voleb vyjde ČSSD ještě s dalšími náměty. Jaké budou, ještě není jasné, ale graficky budou podobné jako ten nynější.
Chci zaútočit na levnou práci, tvrdí Zaorálek
Zmínkou o bohaté zemi a bohatých lidech chce Zaorálek pokračovat ve své kampani, ve které ze všeho nejvíce kritizuje nízké mzdy a nelehkou životní situaci mnoha lidí.
"Chceme připravit politiku, která umožní, aby se lidé na prosperitě České republiky podíleli, a součástí této prosperity musí být to, že se lidem bude žít lépe," vysvětloval lídr nejsilnější vládní strany s tím, že špatný život lidí produkuje levná práce.
"Proto takové práci vyhlašuji válku. Chci na levnou práci zaútočit. Levná práce činí nejrůznějšími způsoby náš život nekvalitním. Mluvím s lidmi, kteří pracují, ale mají pocit, že je to k ničemu, protože levná práce nedává jejich životu stabilitu," tvrdí Zaorálek.
Lubomír Zaorálek ukazuje nový billboard na volební kampaň
![](https://img.ihned.cz/attachment.php/870/69008870/6JfpGbx93IrHDLUvEnjTcB8OCMVhAaqi/820x461xb975/Lubomir_Zaoralek_ukazuje_novy_billboard_na_volebni_kampan.jpg)
Lubomír Zaorálek ukazuje nový billboard na volební kampaň
![](https://img.ihned.cz/attachment.php/870/69008870/6JfpGbx93IrHDLUvEnjTcB8OCMVhAaqi/820x461xb975/Lubomir_Zaoralek_ukazuje_novy_billboard_na_volebni_kampan.jpg)
Předvolební billboardy ČSSD
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist