Logo, které začátkem tisíciletí vytvořil pro Prahu výtvarník Aleš Najbrt, mělo vysílat jednoduchý vzkaz. Název města ve čtyřech jazycích signalizoval, že se metropole otevírá cizincům a chce s nimi mluvit.
Logo se mezitím stalo součástí pražských zastávek hromadné dopravy i propagačních brožur. A magistrátu se tak zalíbilo, že si nechal nakreslit jeho zjednodušené "dvojče", které umístil do svých aplikací pro chytré telefony – tentokrát už ale bez Najbrta. "Praha si vzala naše logo, znehodnotila ho a začala ho bez domluvy s námi užívat," tvrdí teď Najbrt.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.