Volby do Evropského parlamentu se konají už za necelý měsíc. Strany proto naplno spustily kampaně. Kandidáti ANO spolu se svým předsedou objíždějí republiku, ODS sbírá podpisy pod Petici pro korunu a Svobodní upozorňují na euronesmysly.

Podle marketingových expertů, které server IHNED.cz oslovil, by se partaje měly zaměřit hlavně na to, aby voličům popsaly, k čemu je europarlament vůbec potřeba. "Strany, které to dokážou lidem vysvětlit, mají šanci na úspěch," tvrdí Jan Binar ze společnosti McCANN.

Odborníci se shodují, že nejhůř působí kampaně Úsvitu, ČSSD a KSČM, naopak největší pochvalu získalo hnutí ANO.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se