Zatímco běžně investují strany do předvolebních kampaní miliony a doufají, že něco málo jim přispějí i dárci, zelení se letos rozhodli přístup obrátit.
Strana založila kampaň na individuálním fundraisingu, spoléhá tak výhradně na příspěvky od dárců.
Lidé na webu lídra kandidátky Ondřeje Lišky přispívají přímo na něj. "Náš fundraisingový cíl je 7,5 milionu korun," řekl serveru IHNED.cz mluvčí zelených Jan Žáček.
Naopak sama strana chce do propagace vložit z vlastních peněz jen kolem dvou milionů.
"Hlavní část kampaně stojí na příspěvcích malých a středních dárců. Na ty sázíme. Kdyby se stalo, že nezískáme z fundraisingu tolik financí, museli bychom méně investovat do on-line reklamy," tvrdí Žáček.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.