Vedení Ředitelství silnic a dálnic přišlo s dalším závažným podezřením okolo stavby ostravské části dálnice D1 (dříve D47): stavební firmy podle správců silnic mohly podvést stát o zhruba 18 milionů. Podle ŘSD si prý nechaly zaplatit za ocel, kterou ve skutečnosti nikdy nedaly do dvou dílů nosné konstrukce jednoho z mostů.

Podle dokumentů z přejímek železné slitiny ve vítkovických železárnách firmy měly odebrat o 322 tun oceli méně, než kolik později po státu žádaly proplatit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se