Když v roce 2007 nastoupil do čela pražského dopravního podniku Martin Dvořák, rázem se více než desetinásobně zvýšily náklady na marketing. Tvrdí to bývalý elitní detektiv a nynější advokát Václav Láska, který v posledních týdnech v největší městské firmě posuzoval vybrané smlouvy na podezřelé zakázky.

Marketing je tak podle Lásky další oblastí, odkud se z DPP cíleně vyváděly miliony korun a kam by mělo směřovat trestní oznámení. "Ano, jde skutečně o oblast, kde by podle mě měla být trestní oznámení podána, ale zatím nebyla. Zda se tak stane, musí rozhodnout vedení dopravního podniku," řekl Láska serveru IHNED.cz.

Podle Lásky za náhlým zvýšením výdajů stojí promyšlený systém na vyvádění peněz z firmy k úzké skupince lidí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se