Celé to začalo během covidu. Češi se kvůli různým vládním omezením méně hýbali, více kouřili a častěji mlsali. Méně aktivní život se proto promítl do jejich šatníků. Zatímco ještě před pěti lety byly nejprodávanějšími velikostmi spodního prádla M a S, letos příčkám vévodí L. A u pánů je na druhém místě dokonce XL, ukazují statistiky společnosti Trenýrkárna, která každý rok prodá statisíce kusů spodního prádla.

Zbývá vám ještě 70 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.