Po startu Účtenkovky vloni v říjnu se do nové loterie, jejíž losy tvoří stvrzenky elektronické evidence tržeb, vrhlo přes 450 tisíc zákazníků a do slosování zaregistrovali téměř 14 milionů účtenek. V listopadu jejich počet stoupl dokonce na 478 tisíc se 17 miliony "losů". Postupně však zájem o losování účtenek pomalu začal klesat. V únoru už toto číslo bylo o dva miliony nižší, hry se zúčastnilo 423 tisíc lidí. Ministerstvo financí přitom pokračuje v propagační kampani, jejíž celkové náklady dosáhnou 5,6 milionu korun.

Zbývá vám ještě 70 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se