Po startu Účtenkovky vloni v říjnu se do nové loterie, jejíž losy tvoří stvrzenky elektronické evidence tržeb, vrhlo přes 450 tisíc zákazníků a do slosování zaregistrovali téměř 14 milionů účtenek. V listopadu jejich počet stoupl dokonce na 478 tisíc se 17 miliony "losů". Postupně však zájem o losování účtenek pomalu začal klesat. V únoru už toto číslo bylo o dva miliony nižší, hry se zúčastnilo 423 tisíc lidí. Ministerstvo financí přitom pokračuje v propagační kampani, jejíž celkové náklady dosáhnou 5,6 milionu korun.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.