V hlavním městě by měl vzniknout registr, který by shromažďoval informace o reklamě v Praze. V první fázi by v něm byly především údaje o stavbách pro reklamu, tedy o reklamních billboardech. Město by díky nové evidenci zjistilo i reklamu, která je umístěna nelegálně. 

O potřebě regulovat černou reklamu se v Praze mluví několik let. Problém je, že neexistuje žádná centrální databáze. Magistrát tak netuší, kolik přesně billboardů v Praze je. Tudíž ani nedokáže efektivně kontrolovat ty, jež jsou postavené načerno. Na černé reklamě město tratí peníze, ale neumí vyčíslit kolik.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se