Český rozhlas spustil novou kampaň proti neplatičům koncesionářských poplatků, která míří na firmy a podnikající fyzické osoby.
ČRo si najal inkasní společnost Credit One. Ta patří mezi pět největších českých firem, které se zaměřují na vymáhání dluhů. A veřejnoprávnímu rozhlasu dodává údaje o podnikatelích, kteří mají přijímač.
"Naši terénní pracovníci navštěvují dlužníky jiných našich klientů. V rámci daného regionu zároveň chodí do provozoven, kde je předpoklad, že může hrát rádio. Pořizují protokoly o návštěvě a fotodokumentaci," popsal serveru IHNED.cz obchodní ředitel Credit One Radek Žákovský, jak firma údaje získává.
Data o podnikatelích pak dostává Český rozhlas, který si je porovnává se svými seznamy. U koho zjistí, že neplatí, toho v příštích týdnech osloví. "A to jak přes datové schránky, tak klasickým doporučeným dopisem," uvedla mluvčí veřejnoprávního rozhlasu Kateřina Moravcová.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.