Dětský program České televize Déčko je necelého půl roku od rozjezdu nejsledovanější veřejnoprávní dětskou televizí v Evropě, když za sebou nechala dvě desítky stanic. "Postupně se stále zlepšujeme, v poslední době standardně překonáváme hranici 20procentní sledovanosti," říká v rozhovoru pro IHNED.cz šéf Déčka Petr Koliha.

Jak si vede Déčko necelého půl roku od spuštění pokud jde o sledovanost?

Během pěti měsíců jsme se stali lídrem na českém trhu pokud jde o vysílání pro děti. Co víc, podle nových čísel jsme nejsledovanější veřejnoprávní televizí pro děti v Evropě. Za námi zůstal i náš vzor, německá televize KiKA, CBBC, či dětské kanály ze Španělska, nebo severu Evropy. Zatímco my jsme měli loni podíl na sledovanosti v cílové skupině dětí od 4  do 12 let kolem 17,6 procenta, zatímco zahraniční televize se pohybovaly pod touto hranicí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se