Kanály skupiny Nova sledovalo v roce 2013 celkem 31,18 procenta diváků starších 15 let. Komerční televize se tak stala jedničkou na trhu. V roce 2012 jí přitom tuto pozici poprvé v historii přebrala Česká televize.

Ta se ale musela spokojit až s druhým místem. Na její kanály se dívalo v součtu 29,84 procenta lidí. Zatímco podíl skupiny Nova meziročně stoupl o více než 1,3 procenta, stanice ČT naopak klesly o 0,32 %.

Vyplývá to z dat ATO-Mediaresearch, které má IHNED.cz k dispozici.

Největší propad ve sledovanosti ale zažila skupina Prima. Dosáhla podílu jen 22,43 %. Přitom ještě v roce 2012 překročila 24 procent. Klesal také Barrandov.

Podíl na sledovanosti ve skupině diváků starších 15 let:

Zdroj dat: ATO-Mediaresearch. Údaje jsou v procentech.

Skupině Nova pomohly hlavně její nové kanály Fanda, Smíchov a Telka. Dohromady dokázaly zaujmout téměř 3 procenta diváků, a vykompenzovaly tak upadající zájem o hlavní kanál i stanici Nova Cinema.

České televizi stoupala sledovanost u prvního programu i zpravodajské ČT24. Nestačilo to ale pokrýt ztrátu, kterou vykázala ČT sport. Té klesla sledovanost meziročně o 1,25 procenta.

Za to může mimo jiné fakt, že v roce 2012 vysílala olympiádu, což jí tehdy pomohlo k rekordní sledovanosti.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.