Nejatraktivnější pořady si televize šetří vždy na podzim. Také letos nabídly řadu novinek, většina jich ale propadla.

Nejhůř dopadla Prima, která jako hlavní tahák nabídla čtvrtou řadu VyVolených. Denní rekapitulace a živé přenosy sledovalo na Prima Love průměrně 142 tisíc lidí. Zúčtování, výzvy a duely, které běžely na hlavním kanále od 20.15, zaujaly v průměru 374 tisíc diváků.

Samotné finále vidělo na Primě 651 tisíc lidí. Pro srovnání - závěr první řady v roce 2005, kterou také vyhrál Vladko Dobrovodský, sledovalo 2,3 milionu diváků.

Přesto je programový ředitel televize Roman Mrázek spokojený. "VyVolení splnili všechny tři části původního záměru, který jsme si vytyčili. V první řadě měli za úkol omladit diváky hlavního kanálu Primy. Za další jsme chtěli posílit prime time kanálu Prima Love, kde se stali VyVolení jednoznačným fenoménem. Poslední částí záměru bylo podpořit divizi Prima On-line," uvedl.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se