Nejatraktivnější pořady si televize šetří vždy na podzim. Také letos nabídly řadu novinek, většina jich ale propadla.

Nejhůř dopadla Prima, která jako hlavní tahák nabídla čtvrtou řadu VyVolených. Denní rekapitulace a živé přenosy sledovalo na Prima Love průměrně 142 tisíc lidí. Zúčtování, výzvy a duely, které běžely na hlavním kanále od 20.15, zaujaly v průměru 374 tisíc diváků.

Samotné finále vidělo na Primě 651 tisíc lidí. Pro srovnání - závěr první řady v roce 2005, kterou také vyhrál Vladko Dobrovodský, sledovalo 2,3 milionu diváků.

Přesto je programový ředitel televize Roman Mrázek spokojený. "VyVolení splnili všechny tři části původního záměru, který jsme si vytyčili. V první řadě měli za úkol omladit diváky hlavního kanálu Primy. Za další jsme chtěli posílit prime time kanálu Prima Love, kde se stali VyVolení jednoznačným fenoménem. Poslední částí záměru bylo podpořit divizi Prima On-line," uvedl.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.