Na televizních obrazovkách už se objevila většina novinek, které stanice přichystaly na novou sezonu. Ukazuje se ale, že diváci raději sledují zavedené pořady. Většina nových formátů totiž propadla.

Největší ambice měla Česká televize, která spustila dva nové programy. ČT art, který v nejprestižnějším čase od 20 hodin střídá dětský ČT :D, ale diváky vůbec nezaujal.

Zatímco v první den vysílání (sobota 31. srpna) dosáhla ČT s artem podílu na trhu 0,54 procenta, o týden později už to bylo jen 0,06 procenta.

Například na středeční Události v kultuře, které začaly ve 20.00, se díval přibližně jeden tisíc diváků. Většinu pořadů této stanice tak sleduje méně než deset tisíc lidí.

Výjimkou byl první víkend, kdy stanice nabídla české filmy. Například snímek Alois Nebel, kterým ČT art zahajoval vysílání, vidělo 54 tisíc lidí. Jeho sledovanost ale od té doby už žádný jiný pořad nepřekonal.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.