Společnost FTV Prima představila své programové schéma pro nadcházející podzim. Tomu vládne slogan "Hvězdy jdou mezi vás." Vedení televize jím chce přilákat diváky k chystaným projektům, které uspěly v zahraničí nebo na známé tváře, které se objeví na obrazovce.
Vsadí na novou řadu VyVolených, kuchařskou show Zdeňka Pohlreicha Vaří celé Česko nebo zábavně-vzdělávací pořad s Leošem Marešem QI. Podle generálního ředitele Primy Martina Konráda se jedná o nejdražší programové schéma v historii společnosti. Rád by s ním dosáhl sledovanosti z loňského podzimu, kdy dosahovala podílu na trhu až 25 procent, říká v rozhovoru pro IHNED.cz.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.