Veškeré pochybnosti o prospěšnosti reforem má rozptýlit propagační kampaň, kterou chce rozjet vláda koncem letošního a v průběhu příštího roku. Lidé by se z ní měli dozvědět, jaký je cíl reforem a proč se vlastně dělají.
Konkrétní podoba propagace bude známá až po schválení všech reformních zákonů stejně jako to, kolik do ní vláda investuje.
"V plánu je tištěná reklama v podobě letáků a vysvětlovacích brožur pod hlavičkou úřadu vlády či jednotlivých ministerstev," říká mluvčí vlády Jan Osúch.
Společným jmenovatelem reklamní kampaně má být, že reformy jsou pro lidi dobré.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.