Práce Médey pro stát je dobře vidět třeba na zakázce pro České dráhy. Ty Médee zaplatily v roce 2009 celkem 61 milionů korun a v roce 2010 pak 65 milionů korun. Podle monitoringové agentury Kantar Media přitom ceníková hodnota kampaně byla v roce 2009 zhruba 82 milionů a v roce 2010 o něco víc - 106 milionů korun.

Za ceníkové ceny se ale na trhu téměř neobchoduje, běžné ceny bývají poloviční oproti odhadu monitoringových agentur. Jenže v případě drah vychází sleva pouhých 30 procent.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se