- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Superdrahá cyklostezka v Praze? Může za to skokový růst cen oceli, tvrdí město
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Za tři kilometry cyklostezky zaplatila Praha 150 milionů. Na stavbu získala Praha 82 milionů korun z evropských fondů, zbytek doplatila ze svého.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Průměrná cena jednoho kilometru cyklostezky je v Česku méně než sedm milionů korun, uvádí Centrum dopravního výzkumu.
1. 2. 2010 ▪ 2 min. čtení
Praha vybudovala 3 kilometry "zlaté" cyklostezky
Praha vybudovala tříkilometrovou cyklostezku za 140 milionů. Obvyklá cena je přitom 7 milionů za 1 km.
2. 2. 2010 ▪ 3 min. čtení
Téma: cyklistika
Otec se synem vyrábí speciální nosiče kol. Česko teď chtějí vyměnit za Asii
Pavel Zdychynec a jeho syn Tomáš se s unikátním patentovaným produktem snaží prosadit v konkurenci velkých světových firem, jako je švédské Thule nebo německý Uebler. Své nosiče jízdních kol zatím rodinná firma TMK System stále kompletně montuje v...
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Obojživelník na silnici i do lesa. Výrobci kol sázejí na model, kterého se pokles poptávky netýká
10. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Rozhovor
Budujeme Ikeu v cyklistice, taháme lidi z města, říká zakladatel Kolovny. A přemlouvá manažery, aby přesedli na e-kola
28. 3. 2024 ▪ 15 min. čtení
Rozhovor
Kdyby to v lednu nedopadlo, tak už dnes není co zachraňovat, říká nový investor ke koupi výrobce kol Levit
13. 3. 2024 ▪ 14 min. čtení
Téma: cyklistika
Otec se synem vyrábí speciální nosiče kol. Česko teď chtějí vyměnit za Asii
Pavel Zdychynec a jeho syn Tomáš se s unikátním patentovaným produktem snaží prosadit v konkurenci velkých světových firem, jako je švédské Thule nebo německý Uebler. Své nosiče jízdních kol zatím rodinná firma TMK System stále kompletně montuje v...
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Obojživelník na silnici i do lesa. Výrobci kol sázejí na model, kterého se pokles poptávky netýká
10. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Rozhovor
Budujeme Ikeu v cyklistice, taháme lidi z města, říká zakladatel Kolovny. A přemlouvá manažery, aby přesedli na e-kola
28. 3. 2024 ▪ 15 min. čtení
Rozhovor
Kdyby to v lednu nedopadlo, tak už dnes není co zachraňovat, říká nový investor ke koupi výrobce kol Levit
13. 3. 2024 ▪ 14 min. čtení
Vybíráme z HN
Stavba
Nejčastější chyby podle Ferdinanda: sezení na terase, automatická závlaha či málo jahod a pokory
Ferdinand Leffler je zahradní architekt a zakladatel ateliéru Flera. Je známý z pořadu České televize Ferdinandovy zahrady.
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Srovnání HN
Bude elektřina pro domácnosti zlevňovat? Zájem o fixace roste. HN se podívaly na nabídky obchodníků s energiemi
Kdo nyní nabízí nejvýhodnější cenu na trhu? Proti sobě jdou dva trendy – vývoj na energetických burzách a konkurenční boj českých obchodníků s...
18. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Hlavně popřít realitu! Úvod do Babišovy postfaktické politiky v příběhu o migračním paktu
Debata o evropském migračním paktu v Poslanecké sněmovně ukázala, jakým směrem se ubírá současná česká politika. Od fakticity, identifikace...
18. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení