Předseda hnutí SPD Tomio Okamura je proslulý svou vytrvalostí. Drží například rekord v obstruování ve sněmovně – proti návrhu na umožnění korespondenční volby řečnil v kuse deset hodin a 44 minut. A podle nové studie společnosti Carl Data Company je Okamura premiantem i v další oblasti. Je totiž nejaktivnějším politikem na sociálních sítích. SPD navíc masivně investuje do reklamy.
Co se dočtete dál
- Co je v analýze, která se zaměřila na předsedy politických stran na sociálních sítích.
- Jaké nejčastější témata a emoce využívá Tomio Okamura ve svých příspěvcích.
- V čem se Okamura odlišuje od ostatních předsedů stran.
- Jak hodnotí politický marketing Okamury politolog.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.