Česká železnice má od čtvrtečního večera novou kapacitní spojnici přes Vltavu. Na Branickém mostě v Praze začaly vlaky jezdit i po druhé koleji, která má výrazně pomoci nákladním dopravcům. A také umožnit pod Vyšehradem opravit stoletý ocelový most – ať už to znamená skutečnou opravu, nebo demolici a novostavbu

Zmizel tím jeden paradox, který měl kořeny hluboko v éře socialismu. Ale i když si posílenou kapacitu dopravci pochvalují, několik věcí bude bránit jejímu plnému využití ještě další desítky let.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.