Záleží nám na tom, abyste jedli lépe. O naše kuřátka je dobře postaráno. Ostře sledujeme, že pochází jen a jen z českých farem,“ zní z reklamy Albertu na kuřecí maso pocházející z českých chovů. Kamera mezitím zabírá žlutá, roztomilá, hebká kuřátka. Obránci zvířat teď ale zveřejnili záběry, které tomuto reklamnímu sloganu odporují. Přišli s novou kampaní – Albertova krutost, kde ukazují videa ze tří českých chovů kuřat – Semtěš, Slavětice a Batelov, která dokládají, že se kuřata mnohdy nepostaví ani na nohy. Albert se brání tím, že dodavatel nedováží jen pro něj, ale i jiné řetězce, a obrátil se na Státní veterinární správu, aby důsledně prováděla dozor farem.
Co se dočtete dál
- Proč se rozhodla organizace Obránci zvířat zveřejnit záběry z hal, kde se chovají kuřata.
- Proč si vybrala organizace ke konfrontaci pouze Albert, a ne i další řetězce.
- Jak Albert na záběry reaguje.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.