Králem sociálních sítí je určitě Andrej Babiš, v těsném závěsu Tomio Okamura. Marketingový tým Babiše se nebojí experimentovat, jeho tým cílí posty do skupin, kde budou vyvolávat kontroverzi.
Je to ten alfa samec, který se bije v prsa a říká Bartošovi „pojď, kde seš“, říká datový analytik ze serveru investigace.cz Josef Šlerka, který zpracovával a interpretoval data z předvolební kampaně politiků.
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení