Kutná Hora místo Bora Bora? Nemám chuť tam jet vlakem, dráhy mají prodávat cestu, ne cíl, říká Axell. Autor ▪ DVTV
Z kampaně mám smíšené pocity. Nemám větší chuť jet vlakem, než jsem měl předtím, chybí mi tam moment, že se do Kutné Hory nevydám autem. Zapojení lidí do kampaně ale funguje, v tom je to úspěšné, říká kreativní ředitel reklamní agentury Ogilvy Richard Axell.
Lidem stejně nic jiného nezbývá, kdybych měl naplánované Bora Bora, Kutná Hora by asi nesplnila moje očekávání, dodává.
Rekordní zisk hlásí za rok 2023 dva největší železniční dopravci. RegioJet vydělal vloni před zdaněním asi 500 milionů korun, České dráhy skoro čtyři miliardy. Státem vlastněný dopravce tvrdí, že tím dokonce dokázal vymazat veškerou kumulovanou...
Rekordní zisk hlásí za rok 2023 dva největší železniční dopravci. RegioJet vydělal vloni před zdaněním asi 500 milionů korun, České dráhy skoro čtyři miliardy. Státem vlastněný dopravce tvrdí, že tím dokonce dokázal vymazat veškerou kumulovanou...