Jak právní, tak ekonomická analýza, které si dodatečně zadalo vedení metropole, potvrzují, že společný podnik mezi hlavním městem a společností Nové Holešovice Development je nejvýhodnější možnost, jak revitalizovat stanici metra Nádraží Holešovice.

Přesto ale zatím Dopravní podnik hlavního města Prahy a developer, kterého společně vlastní společnost Karlín Group Serge Borensteina a americký právník Thomas Samii, nemohou smlouvu uzavřít.

Transakci pozastavil antimonopolní úřad a developerské firmě vyprší ke konci roku opční smlouva na část potřebných pozemků.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.