ANO pracuje s příběhem už v názvu, kouká do budoucna. Příběh Andreje Babiše je pro jeho voliče čím dál víc naplněný, demonstrace tu dramatičnost jen posilují, je to další překonaná překážka.
Miloš Zeman potřeboval mít antihrdinu, proto vznikla pražská kavárna. Když ten příběh máte, můžete ho líp vyprávět a je hlubší a silnější, pro politický marketing je to klíčové, říká René Nekuda, spisovatel a lektor tvůrčího psaní, který o příbězích píše i odborné publikace.
Dodává, že příběhem se dá manipulovat, může promlouvat k velkým skupinám, kdyby Hitler použil jen čistou informaci, pojďte vyvraždit Židy, nikdo by mu nevěřil, musíte dlouho pracovat s podloženým příběhem, aby se to stalo uvěřitelné.
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.