Měli jsme špatných čtrnáct dní, rozhodně si nemyslím, že by to byl důkaz, že je železnice méně bezpečná, nelíbí se mi, jak se teď orgány předhánějí v ukazování na toho, kdo je viník, říká David Votroubek z Federace strojvůdců.
Drtivá většina strojvedoucích jsou srdcaři, kterým na cestujících záleží, přesně víme, s jakými poruchami bychom ty lokomotivy z depa neměli brát, přesto to děláme, protože víme, že jinak vlak neodjede, dodává Votroubek.
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.