Už v roce 2016 představil magistrát pod vedením primátorky Adriany Krnáčové projekt “humanizace” pražské magistrály. Dálnice, která necitlivě roztíná hlavní město na dvě poloviny a příliš ho zatěžuje automobilovou dopravou, se měla proměnit v městský bulvár plný parků a přechodů.
Ale nestalo se zatím nic. Především hnutí ANO si žádalo další studie a obávalo se příliš velkých problémů v provozu.
V průběhu let se objevilo hned několik nápadů, co s touto “jizvou na tváři Prahy”. Od zachování současného stavu po proměnu v pěší zónu. I pro kandidáty na post primátora je budoucnost pražské magistrály velké téma, otázka pro dnešní díl Primátorského dotazníku HN proto zní: Má dál vést centrem Prahy dálnice, magistrála? Nebo byste tuhle dopravní tepnu využili jinak? Jak?
Co se dočtete dál
- Budou na pražské magistrále cyklostezky a pěší zóny? Kdo z kandidátů o to bude usilovat?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.