Největší podíl na sledovanosti televizí měla v prvním pololetí Česká televize. Její kanály sledovalo v průměru 30,9 procenta diváků starších 15 let, což je o procentní bod meziročně více. Vyplývá to z údajů ATO, které ve středu prezentovala Česká televize.
Skupina Nova dosáhla podílu 29,2 procenta, tedy o jeden procentní bod meziročně méně, kanály Primy získaly dohromady 22,2 procenta, což znamená ztrátu 0,7 bodu a TV Barrandov klesl podíl na sledovanosti téměř o pětinu na sedm procent.
Mezi hlavní programové události v České televizi patřila volba prezidenta republiky, olympijské hry a filmové a seriálové novinky. Podle mluvčí Karolíny Blinkové pořady České televize zařazené do hlavního vysílacího času dosáhly podílu 29,5 procenta.
Nejsledovanějším pořadem prvních šesti měsíců letošního roku, a to na všech českých televizích, byl podle ČT Prezidentský duel z konce ledna, který na kanálech ČT1 a ČT24 v průměru vidělo 2,71 milionu diváků starších 15 let. Nejvyšší sledovanost na jednom kanálu měla ale prezidentská debata na Primě s 2,24 milionu diváků a následují druhý a první díl filmu o Marii Terezii na ČT1 s 2,2, respektive 2,1 milionu.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist