Jihomoravský kraj měl podle zjištění MF DNES platit statisíce korun PR a marketingové společnosti JT media za publikování pozitivních zpráv o hejtmanovi Michalu Haškovi (ČSSD) na webových stránkách Parlamentní listy. Jednatelem společnosti JT media je mimo jiné spoluzakladatel konspiračního webu Protiproud.cz Jan Tvrdoň. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se