Pražský dopravní podnik (DPP) a ROPID, Regionální organizátor Pražské integrované dopravy, spouštějí společnou kampaň. Nový grafický styl stál 900 tisíc korun a vytvořilo ho studio Dcode Creative. Investice by se ale měla během jednoho roku vrátit.

"Dosud si dopravní podnik tiskl vlastní materiály a ROPID také, řada věcí vznikala dvakrát, je to zbytečně drahé, a navíc nevypadal systém Pražské integrované dopravy jednotně. To je definitivně minulostí," řekl generální ředitel dopravního podniku Milan Křístek. "Ušetříme tak podle prvních propočtů zhruba milion korun ročně," dodal Křístek.

"Nový jednotný styl získají všechny informační materiály pro cestující od informací o výlukách i trvalých změnách přes tarify, obecné informační brožury až po mapy a schémata vedení linek," doplnil Pavel Procházka, pověřený ředitel ROPID.

 

 

 

 

 

 

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.