Objeví-li se v televizi reklama, diváci mají tendenci přepínat na jiný kanál. Na Nově i na Primě se tomu rozhodli čelit.
Hlavní kanál Novy už od ledna v čase od 19.30 do 21.30 vysílá méně spotů. Navíc pomocí časomíry ukazuje, jak dlouho bude reklama trvat.
Zatím to ale vypadá, že ani časomíra a ani méně reklam neodradí lidi od toho, aby se podívali, co dávají jinde. "Divácké návyky jsou silné," odpověděla mluvčí Novy Marie Fianová na dotaz, zda lidé už tolik nepřepínají. Zároveň ale dodala, že na vyhodnocení je stále ještě brzy.
Udržet diváky u reklam se od února snaží i konkurenční Prima family.
Vždy během večera pořádá SMS soutěž. V ní diváky vyzývá, aby spočítali počet odvysílaných reklam. Správnou odpověď poté musí zaslat esemeskou, která stojí deset korun.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.