Volební štáb Miloše Zemana vsadil před finálovou bitvou o Hrad znovu na billboardy a musel přitom sehnat hodně levné obchodní partnery.

Obřích reklamních ploch, které patří k nejnákladnějším položkám v každé kampani, totiž pronajal čtyřnásobně víc než soupeři z týmu Karla Schwarzenberga a přesto je podle předběžných odhadů vyjde kampaň pro druhé kolo prezidentské volby o více než dva miliony korun méně.

"Je to zarážející, ale nepátráme po tom, jak je to možné," uvedl Marek Pražák, mluvčí kampaně Karla Schwarzenberga. Dodal přitom, že výdaje na propagaci jejich kandidáta před druhým kolem přesáhnou sedm milionů korun.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se