Přestože Zemanovci chystali v rozhodujícím týdnu řadu akcí v regionech, prezidentský kandidát se jich nezúčastnil.
„Ani by to v tomto počasí nebylo ideální, navíc rozhovorů pro média je tolik, že by se to moc nedalo stíhat,“ vysvětluje koordinátor kampaně Vladimír Kruliš, veřejnosti ne příliš známá postava, fakticky ale jeden z mozků Zemanovy kampaně.
Spoluzakladatel zlínské agentury Studio reklamy pracuje pro Zemana už dlouho. A osvědčil se. Začínající Straně práv občanů – Zemanovcům (SPOZ) pomohl s koordinací kampaně či grafikou už před parlamentními volbami v roce 2010.
„Vznikalo to rychle a bylo potřeba, aby grafiku nedělal každý, kdo má Malování ve Windows,“ usmívá se jedenatřicetiletý absolvent marketingu na zlínské univerzitě.
V parlamentních volbách na Zlínsku dosáhli Zemanovci druhého nejlepšího výsledku v zemi. Po slabších komunálních volbách pak uspěli v krajských a dokonce zasedli v krajské radě.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.