Zprvu to vypadalo jako recese. Poté, co se přímá volba v Česku stala díky změně ústavy realitou, vznikla na Facebooku zdánlivě úsměvná skupina "Vladimír Franz prezidentem". Později se ale internetová iniciativa přeměnila na předvolební tým a Franz na podzim snadno získal téměř devadesát tisíc podpisů pro svou prezidentskou kandidaturu.
Internet v jeho kampani hrál přitom důležitou roli – právě mladou generaci a uživatele sociálních sítí oslovil nejvíc. Zacílil na voliče, pro které žádný z politických kandidátů nepřipadal z různých důvodů v úvahu, na mladé lidi, kteří v jeho boji o Pražský hrad stále viděli stopu původní recese.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.