Favorit prezidentské volby Jan Fischer způsobil pořádný poprask na mediální scéně. Prolomil jedno z nejpřísněji střežených tajemství posledních let: na svém webu totiž ukázal, za kolik si může politik koupit inzerci v tuzemských médiích v rámci předvolební kampaně.
Přesněji řečeno: jaké slevy může v novinách a magazínech dostat.
Některá čísla, na která jako první upozornil server motejlek.com, jsou překvapivá: nejvíce bije do očí bonus od vydavatelství Mafra, které za kombinovaný balíček inzerce v Mladé frontě Dnes a Lidových novinách chtělo oproti katalogovému ceníku o astronomických 92,8 procent méně.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.