Favorit prezidentské volby Jan Fischer způsobil pořádný poprask na mediální scéně. Prolomil jedno z nejpřísněji střežených tajemství posledních let: na svém webu totiž ukázal, za kolik si může politik koupit inzerci v tuzemských médiích v rámci předvolební kampaně.

Přesněji řečeno: jaké slevy může v novinách a magazínech dostat.

Některá čísla, na která jako první upozornil server motejlek.com, jsou překvapivá: nejvíce bije do očí bonus od vydavatelství Mafra, které za kombinovaný balíček inzerce v Mladé frontě Dnes a Lidových novinách chtělo oproti katalogovému ceníku o astronomických 92,8 procent méně.

Zbývá vám ještě 60 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se