Televize přijdou o významný zdroj peněz. Kvůli prohibici musí okamžitě stáhnout veškerou reklamu, která vyzývá k nákupu více než dvacetiprocentního alkoholu.
Přitom loni podle společnosti Admosphere firmy utratily za reklamu na tvrdý alkohol 442,5 milionu korun. To je v průměru 8,5 milionu týdně.
Více než dvacetiprocentní alkohol se v Česku nesmí nabízet ani prodávat od pátku. Důvodem je jedovatý metylalkohol, který zabil už 21 lidí. "Jeho prodej je v rozporu s právními předpisy. Reklamu na lihoviny specifikované v Mimořádném opatření nelze po dobu jeho trvání šířit v televizním a rozhlasovém vysílání," stojí v rozhodnutí RRTV.
Ještě na vás čeká 50 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.