Nový dětský kanál České televize možná potěší malé diváky, rozhodně však neudělá radost televizím, které dnes děti baví. Kanál, který chystá generální ředitel ČT Petr Dvořák spustit už v první polovině příštího roku, totiž odčerpá značnou část současných diváků a tím sníží i jejich reklamní příjmy. Příchod nového, na nejmenší diváky zaměřeného kanálu pak bude již velmi nepravděpodobný.
V současnosti funguje v Česku desítka dětských kanálů, převážně na placených kabelových televizích. A část jejich příjmů tvoří právě reklama, zaměřená na nejmenší. "I když ČT nestáhne reklamu přímo, vezme komerčním kanálům televizní diváky,“ říká prezident asociace českých reklamních agentur Pavel Brabec ze společnosti CommOnline.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.