Když se letos chtělo ministerstvo školství pochlubit svým novým projektem pro školní psychology a vychovatele, který platila Evropská unie, jeho úředníci se rozhodli pro kuriózní propagaci. Za dva miliony korun chtěli nakoupit čokolády a přívěsky na klíče.
Ústecká radnice pojala povinnou reklamu podobně: plán rozvoje města propagovala nákupem prezervativů, kosmetických taštiček a koulí na pétanque, to vše za čtyři miliony korun.
Podobné absurdní investice už napříště nebudou možné. Unie mění strategii. I kvůli tomu, že rozdělování peněz na propagaci unijních projektů takřka nelze kontrolovat.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.