Propagace Česka po deseti letech změní styl. Dostane totiž nové logo, které ve čtvrtek představila agentura CzechTourism. Ta si od nového vizuálního stylu slibuje zvýšení atraktivity Česka jako destinace poznávací turistiky, logo ale bude používat i pro domácí prezentaci.
Vítězné studio Marvil vsadilo na výraz like. Slovo, které anglicky vyjadřuje sympatie ve významu "líbit se", "mít rád", odkazuje i na sociální sítě. Tlačítkem "like" (líbí se mi) můžete svým přátelům na Facebooku doporučit obsah nebo prostě dát najevo souhlas či sympatie s internetovým příspěvkem. V angličtině se tedy Czech Republic mění na Czech Republike.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.