Praha jako inspirace Einsteinovy teorie relativity nebo jako druhý domov Karla IV. I tímto způsobem chce Česko zaujmout turisty.
Agentura CzechTourism připravuje na příští rok novou podobu prezentace České republiky v cizině. Chce ji představit jako zemi příběhů. Jednotlivá města spojí se zajímavými událostmi, které se zde udály.
A zcela nové bude také logo, které Česká republika dostane po deseti letech. "Současné označení vnímá řada turistů jako příliš konzervativní a sousední centrály cestovního ruchu už svá loga změnily," vysvětlila mluvčí agentury CzechTourism Alice Dvořáková, proč se značka České republiky změní.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.