Mediální agentury, které dělají předvolební kampaně, nebudou moci získat státní zakázku. Na nových pravidlech se dohodli zástupci Úřadu vlády s představiteli Asociace komunikačních agentur (AKA). V lednu by o nich ještě měli jednat ekonomičtí ministři. 

"Bylo by dobře, aby nedocházelo k souběhu toho, kdy mediální agentura pracuje současně pro stát i pro nějakou politickou stranu. Žádná podezření z minulosti se sice neprokázala, ale uznáváme, že je to riskantní," řekl ředitel AKA Jiří Janoušek.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se