Šéfredaktor HN Petr Šabata sledoval v posledních dnech v redakci nezvykle velký počet skupin diskutujících lidí. Obavu, že by šlo o nespokojené zaměstnance, mít ale nemusel. Věděl, že jejich cílem je jediné: připravit nový IHNED.cz tak, aby fungoval, zaujal a našel si co nejvíce spokojených čtenářů.
"Smekám před týmem, který strávil nad podobou nového IHNEDu několik měsíců. Asi si všichni ostatní dovedou představit, kolik nápadů, energie a vytrvalosti si úplně nový web - a navíc tak krásný - vyžádal," říká Petr Šabata.
Ač z jeho slov vyplývá, že se mu nová podoba webu líbí, připouští, že o jeho úspěchu rozhodne především obsah. I proto současný IHNED.cz nabízí kromě zpravodajství a rubrik, na které byli čtenáři zvyklí, také řadu novinek.
Novou tvář webu navrhl art direktor Jan Vyhnánek ve spolupráci s Mariem Garciou ze studia Garcia Interactive. Ladění výsledku však bude pokračovat i v dalších dnech a týdnech. Do té doby bude mít v záhlaví slůvko "beta".
Ptali jste se šéfredaktora HN Petra Šabaty na všechno, co vás kolem nového IHNEDu zajímá.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.