Bezpečnostní agentura ABL se snaží napravit svou pošramocenou reputaci. V pátečním tisku vyšel půlstránkový inzerát, ve kterém Matěj Bárta zdůrazňuje prospěšnost a kvality své firmy. "Věřím, že důvěra spočívá v možnosti se na někoho spolehnout a cítit se u něj v bezpečí," hlásí z reklamy bratr ministra dopravy v demisi Víta Bárty.
Právě politická situace kolem kontroverzní osoby Víta Bárty může vrhat špatný stín na agenturu ABL, se kterou je úzce spojován nejen on, ale i řada politiků ze strany Věcí veřejných. Nezdá se tedy pravděpodobné, že by načasování marketingové kampaně firmy bylo náhodné, ale má nejspíš poukázat na to, že ABL nejsou jen "černí šerifové" a tajné odposlechy, ale také seriozní a prospěšná práce.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.