Bezpečnostní agentura ABL se snaží napravit svou pošramocenou reputaci. V pátečním tisku vyšel půlstránkový inzerát, ve kterém Matěj Bárta zdůrazňuje prospěšnost a kvality své firmy. "Věřím, že důvěra spočívá v možnosti se na někoho spolehnout a cítit se u něj v bezpečí," hlásí z reklamy bratr ministra dopravy v demisi Víta Bárty.

Právě politická situace kolem kontroverzní osoby Víta Bárty může vrhat špatný stín na agenturu ABL, se kterou je úzce spojován nejen on, ale i řada politiků ze strany Věcí veřejných. Nezdá se tedy pravděpodobné, že by načasování marketingové kampaně firmy bylo náhodné, ale má nejspíš poukázat na to, že ABL nejsou jen "černí šerifové" a tajné odposlechy, ale také seriozní a prospěšná práce.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se