Zatímco pro většinu lidí znamenal letošní rok hlavně ztráty, šestadvacetiletému podnikateli Davidu Procházkovi se dařilo. Na on-line platformě Donio, kterou založil, se letos podařilo nejen na pomoc v boji proti koronavirové pandemii vybrat přes 80 milionů korun. "Mým cílem bylo překonat hranici 20 milionů korun. Lidé v týmu příliš nevěřili, že je to číslo reálné. Pak ale přišla pandemie a naše plány postavila úplně na hlavu," vzpomíná Procházka.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se