Zatímco dřív volil stranu, pro kterou připravoval kampaň, dnes se jako mnoho dalších teprve rozhoduje, komu svůj hlas odevzdá, přiznává marketér Marek Prchal. „Udělám to tak, že se rozhodnu na poslední chvíli, což dělá většina voličů,“ říká.
Fialovy naděje na sestavení další vlády se teď přibližují k nule. Volby ale ještě může změnit pět zásadních faktorů
Pro obyčejného voliče je typické, že politickou situaci příliš nesleduje. Všímá si hlavně věcí, jako jsou ceny potravin nebo energií, a důležitý je pro něj příběh kandidáta. „To, co ztělesňuje celým svým životem – jaký je, co v životě dělal, na čem mu záleží,“ vysvětluje host Matyáše Zrna.
Zkušený politický marketér uznává, že s Andrejem Babišem se mu spolupracovalo dobře, a vzpomíná třeba na jeho covidový projev, který viděly asi čtyři miliony lidí.
Prchal prý rád pracuje s ženami, a i proto by rád spolupracoval třeba s Evou Decroix. Rozčílilo ho ale, jak nedávno na síti X komentovala bitcoinovou kauzu. „V tom příspěvku bylo dvakrát spojení ‚celá bitcoinová kauza‘,“ kritizuje političku a podotýká, že mezi občanskými demokraty panuje zásadní nepochopení toho, čím bitcoinová kauza pro stranu vlastně je.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist





