Menší stavební firma s ročními tržbami v desítkách milionů korun se v minulosti podílela třeba na stavbě haly kolínské automobilky Toyota, závodu společnosti Draslovka nebo největšího tuzemského nákupního centra Westfield Chodov. Na řadě zakázek působil podnik jako subdodavatel stavební společnosti Metrostav. A právě tu její menší partner viní ze svého krachu.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Co bylo jádrem sporu firmy s Metrostavem.
  • Jak výpověď smlouvy vysvětluje Metrostav.
  • Kolik firma celkem dluží.
  • Je ve hře vstup investora, nebo míří podnik do konkurzu?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.