O nejnovějších dějinách a soudobých problémech podle nového průzkumu České školní inspekce žáky neučí dvě třetiny pedagogů. A to se pak projevuje na znalostech školáků. V nedávném testu z moderních dějin uspěla jen necelá polovina studentů prvního ročníku středních škol. Podle inspekce za to může i neatraktivní výuka. Žáky přitom podle průzkumu moderní dějiny zajímají a chtěli by se o nich učit více. Podle oceněného učitele dějepisu z frýdecko-místecké Střední průmyslové školy, Obchodní akademie a Jazykové školy Romana Göttlichera se nelze divit, že si žáci nic nepamatují, když ve školách převládá hlavně výklad. Chybí mu také podpora ze strany ministerstva školství a inspirace pro aktivní hodiny.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se